×
اطلاعات تماس با پشتیبانی
09-17
تلفن پشتیبانی :09216263961- 02122470520

آیا میتوانیم از دوربین های مخفی در داخل منزل استفاده نمود؟

قیمت دوربین مدار بسته مخفی برای منزل
یک دوربین مخفی برای نظارت بر دفتر و منزل می تواند به شکل های مختلفی مانند ساعت دیواری، رادیو، آداپتور برق، شارژر USB ، دزدگیر و سنسور گاز باشد. حتی موارد کوچکتر مانند خوشبو کننده هوا، قلم ها، نوشیدنی ها و جعبه  های مواد غذایی، داخل بدنه عینک و …
بعضی از دوربین های مخفی نیز به صورت اشیا خانگی ساخته می شوند مانند دوربین های لامپی .
دوربین های مخفی همان طور که از نامش پیداست، دوربین هایی  هستند که برای چشم غیر مسلح قابل رویت نیست. این مدل دوربین ها با اینکه اندازه کوچکی دارند ولی ، بسیاری از آن ها کاملاً کاربردی هستند و هدفی را که برای آن ساخته شده اند را به خوبی ارائه می دهند.
علاوه بر این، با سریع تر شدن شبکه های تلفن همراه (G/4G۵ و WiFi) ما می توانیم نظارت حرفه ای تری داشته باشیم. که در ﺁن تصاویر  و صوت با کیفیت بالا  و از راه دور به کامپیوتر یا تلفن همراه هوشمند ما می رسند.
این مدل دستگاه ها برای نظارت بر منازل و یا دفتر محل کار شما در بلند مدت بسیار عالی هستند. دوربین های جاسوسی WiFi  بدون هزینه های نصب و راه اندازی و …گزینه بسیارمناسبی برای مراقبت و امنیت ما هستند.
 
 جهت  فروش و نصب دوربین مداربسته در شمال تهران  و سایر مناطق می توانید از مشاوره رایگان  شرکت  مهندسی تصویرسازان مدرن  با شماره تلفن 09121990112 بهرمند شوید.
 
ویژگی های دوربین مداربسته مخفی برای منزل
دید در شب:
یکی از ویژگی های خاص دوربین های جاسوسی ایناست که می توانند زمان های بسیار طولانی را حفظ کنند و تصویر در حال ضبط را بسته به شرایط نور به طور خودکار تنظیم کنند.
وضوح تصویر:
بسیاری از دوربین های مخفی فیلم های خود را با وضوح بالا ضبط می کنند، بنابراین هنگامی که ﺁنچه ضبط کرده اید را پخش می کنید تصاویر واضحی را دریافت می کنید در نتیجه وقتی از یک دوربین کوچک استفاده می‌کنید مجبور نیستید کیفیت را قربانی کنید.
حافظه داخلی:
با استفاده از این مدل دوربین ها می توانید ساعت ها فیلم را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنید. فقط کارت SD  را بیرون اورید و ﺁن را در رایانه قرار دهید، تا بتوانید ساعت های فیلم را مرور کنید. دستگاه‌ها اغلب ۸ گیگابایت (۱۰ ساعت) قابلیت نگهداری دارند. وقتی حافظه تمام می شود، برخی از دستگاه ها را می توان طوری تنظیم کرد که به طور خودکار از روی تصاویر قدیمی تر ضبط کنند.
سازگار باMac, PC :
شما چه کاربر اپل باشید یا Microsoft ، می توانید فیلم دوربین مخفی خود را در رایانه ببینید. دوربین های جاسوسی می توانند به صورت استاندارد تصاویر را ضبط کنند که  با همه سیستم عامل ها سزگار باشد و دیگر نیازی به تبدیل نیست.
باتری:
نه تنها دوربین های جاسوسی دارای باطری های با دوام هستند، بلکه قابل شارژ مجدد نیز هستند. این یعنی مجبور نیستید برای دوربین جاسوسی خود دوباره باتری تهیه کنید . بعضی از مدلها میتونن ظرف دو ساعت دوباره شارژ بشوند.
تشخیص حرکت:
دوربین های جاسوسی می تواند برای تشخیص حرکت تنظیم شوند. این یعنی وقتی که شما ﺁن را جای بگذارید، تنها زمانی ضبط خواهد شد که فعالیتی در اتاق رخ دهد.
 
آیا مایل به  نصب دوربین مداربسته در شمال تهران  و یا سایر مناطق می باشید می توانید با مشاور رایگان مهندسی تصویرسازان مدرن تماس بگیرید.
 
بطور کلی دوربین های مداربسته مخفی را می توان به دو دسته تقسیم کرد:
۱- دوربین مداربسته بیسیم
این نوع دوربین های مداربسته مخفی به دلیل نوع نصب و راه اندازی کاملا مخفی بوده و نیاز به هیچ گونه کابل کشی ویا دستگاه ضبط دیجیتال (DVR) ندارند.
۲-دوربین های مداربسته مخفی پین هول ،مینیاتوری و…
این نوع دوربین ها نیز سایز کوچکی دارند و بصورت مخفی نصب می شوند اما برای نصب و مشاهده تصاویر به کابل کشی و دستگاه ضبط دیجیتال (DVR) نیاز دارند.
یک نکته حائز اهمیت در مورد دوربین های مخفی این است که:
فراموش نکنید که از لحاظ قانونی فروش و استفاده هر نوع دوربین مخفی و یا وسیله ای که صدا و تصویر را بصورت مخفی ضبط می نماید در ایران ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
استفاده از دوربین های مخفی در اماکن عمومی و مشاعات باید به اطلاع افراد رسیده در غیر اینصورت اتهامات در این خصوص به عهده استفاده کننده می باشد.
برترین انتخاب دوربین مخفی در منزل با نصب آسان و پنهان

انتخاب مکان مناسب برای مخفی کردن دوربین مخفی می تواند مشکل باشد اما با داشتن دوربین مخفی مانند یک شارژر ، می توانید این دوربین مخفی را در هر گوشه ای از خانه به راحتی پنهان کنید. در واقع این نوع از دوربین مخفی یک شارژر واقعی است ، بنابراین می توانید از آن برای شارژ تلفن خود نیز استفاده کنید و این دوربین را به راحتی در هر قسمت از اتاق نشیمن تا اتاق خواب خود مخفی کنید.این یک دوربین مخفی آماده برای نصب است و دارای سنسور حرکتی می باشد یعنی وقتی دوربین حرکتی را تشخیص می دهد ، ۲الی۳ دقیقه بعد شروع به ضبط می کند. سپس برنامه اعلان ها را به شما نمایش می دهد.این دوربین مخفی با قابلیت ضبط تصاویر به طور مداوم فیلم را در کارت Micro SD  خود ذخیره می کند نگران نباشیدهمچنین دارای میکروفون در پشت شارژر است و به راحتی می تواند تا فاصله ۲۰متر ضبط کند و دارای چراغ آبی است که وضعیت دوربین را نشان می دهد که شما نمی توانید آن را خاموش کنید اما به عنوان نشانگر سیگنال چراغ برق تلقی می شود ، بنابراین هیچ کس گمان نمی کند که از این یک دوربین مخفی است. تلفن و دوربین مخفی مدل شارژر خود را از طریق سیگنال WiFi متصل کنید و از طریق اپلیکیشن مورد نظر نمای زنده را مشاهده کنید در حالی که از خانه دور هستید ، می توانید از طریق حالت P2P از راه دور به ویدیو نیز دسترسی پیدا کنید. این دوربین کوچک مخفی از راه دور در چهار مرحله آسان قابل تنظیم است ابتدا کارت Micro SD را وارد کنید ، سپس درپوش را به پشت بچسبانید ، شارژر را در پریز قرار دهید و نرم افزار آن را برای اندروید و iOS خود بارگیری کنید.
 
  فروش و نصب دوربین مداربسته در شمال تهران  توسط شرکت های مختلفی انجام می شود اما در صورتی که مایل هستید از کارشناسان  مهندسی تصویرسازان مدرن  که چندین سال تجربه در زمینه دوربین مداربسته دارند مشاوره رایگان دریافت کنید می توانید با شماره تلفن 09121990112 تماس بگیرید.
 
نتیجه گیری
در دنیای امروز ، دوربین های مخفی برای منزل می توانند بسیار مفید باشند. به دنبال یک دوربین امنیتی مخفی با کیفیت عالی بروید.اگر نصب دوربین مخفی در منزل را در فضای باز انتخاب نموده اید بنابراین یک دوربین امنیتی مخفی را با طراحی ضد آب انتخاب کنید. اگر می خواهید همه چیز را به طور واضح در شب ببینید ، یک دوربین امنیتی مخفی دید در شب خریداری کنید.برای اینکه بتوانید صدا را نیز همزمان بشنوید بنابراین یک دوربین مخفی با ضبط صدا و غیر قابل مشاهده خریداری کنید تا بتوانید در غیاب خود با خیال آسوده به کارهایتان بپردازید. نصب دوربین مخفی در مناطق استراتژیک در سطح خانه می تواند به ایمنی افراد خانه ، محافظت از اموال و جلوگیری از جرایم کمک کند.

برچسب ها :

دوربین های مخفی

دوربین مداربسته منزل در شمال تهران

فروش و نصب دوربین مداربسته در شمال تهران